من ؟

جمعه 15 آذر 1392
ن : رضا

من ؟

 

اگه خیانت نکردم ... فکر نکن نمیتونستم ... اتفاقا خیلی ها دور و بر من بودن ...

اگه خوب بودم فکر نکن خوبی از خودت بود ... خوبی تو ذات من بود

اگه بردمت بالا ... فکر نکن چیزی بودی ... میخواستم هم قد من بشی

اگه تک پر بودم ... فکر نکن پریدن بلد نبودم ... فقط میخواستم با تو بپرم ( ولی تو نفهمیدی)

اگه دلم رو فقط ب تو دادم ... فکر نکن تو عالی بودی ...دلم راضی نمیشد 

اگه واسه دیدنت لحظه شماری میکردم ... فکر نکن خیلی شاخ بودی ... ب دل (احمق و ساده ام) ک تنگ بود احترام میذاشتم

اگه...

اگه...

 

اگه...

 

اگه...

 

خلاصه اگه حالا دارم فراموشت میکنم ... فکر نکن واسم آسونه ... خودت راه موندن رو سخت کردی ک مجبور شدم آسون برم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عاشقانه ، ،



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهترین دوستان و آدرس bestoffriends.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.